Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AL

Děkuji za článek i formu, kterou jste článek podala.

Z mého pohledu se jedná o zneužití divadelní a umělecké svobody ve prospěch hanobení naši civilizace i křesťanství.

Karma.

R^

37 1
možnosti
Foto

Karma a poděkování za odkaz na recenzi vídeňského představení (na dopis p. profesora už jsem někde narazil dřív - už nevím kde, ale žádné meinstreamové medium to nebylo).

20 1
možnosti
FB

Mohu se zeptat, kdy jste poprvé v životě zaznamenala jméno pana profesora? Pro zajímavost... A když už se neutuchajíci debata o tomto velmi velmi velmi závažném celospolečenském tématu posunula do roviny dovolávání se autorit, pak bych se pozeptal též na to, co říkáte na vyjádření prof. PhDr. Vladimíra Justa, CSc, teatrologa a divadelního kritika, který na rozdíl od prof. Osolsoběho seděl v hledišti během oné inscenace a názor má poněkud odlišný...:-)

7 16
možnosti
Foto

Inu - pro zajímavost (když už teda hodnotíte ty autority...) oba vzdělaní pánové, jeden učí a přednáší, druhý kritizuje....

No. Já mám jasno.

4 1
možnosti
AR

R^pan profesor to dobře vyjádřil!!

38 1
možnosti
  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4511x
Mám ráda lidi a přemýšlení o nich.
Mám ráda přemýšlení o Bohu. 

Seznam rubrik