Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Když před léty muslimský svět šílel kvůli karikaturám Mohameda v jednom dánském časopise a rozvášněné davy tehdy demonstrovaly v ulicích a pálily americké vlajky, ťukal jsem si na čelo. Dnes si ťukám na čelo, když vidím, jak kvůli jedné kontroverzní hře šílí čeští křesťané. :-/

1 0
možnosti

P68e23t80r 34T80o81m54e74k

17. 6. 2018 10:46

Myslím, že Halík se stal nepřítelem Evropy. Nebo úplně zblbnul.

2 0
možnosti

:-)......Byl jsem na cestách....teď jsem se dostal k počítači....R^R^R^V

0 0
možnosti

Právě jsem se vrátil z WC. ;-D

1 0
možnosti

Velmi krásně a hlubokomyslně napsáno. Tři karmy.

3 0
možnosti
Foto

Cítím to podobně, a též mí známí, kteří prakticky nechodí do kostela, církev z nich "nic nemá", ale zároveň jaksi vnitřně ctíme Ježíše Krista. Jako kladnou postavu. Jak nám o něm vyprávěli, tak takového si ho přejeme. Máme jej v srdci. Díky za to uvědomění. Ač to zní trochu pateticky.

6 0
možnosti

Škoda, že lze dát jen jednu karmu.

Myslím, že pokorní jsme jen tehdy, když se nacházíme v blízkostí Boží dokonalosti. Pak se přestáváme srovnávat s těmi, o nichž si myslíme, že jsou hosší než my, abychom si mohli myslet, že to s námi ještě není tak špatné.

A když přitom cítíme Boží milost, neodsuzujeme ani ty pyšné.

Z Vašich slov je cítit, že jste v Boží blízkosti a že ji přeje i druhým. V

7 0
možnosti
Foto

Není lepší křesťan ten, který chodí často do kostela - než ten, co v klidu medituje doma. V prvém případě se může jednat i o pokrytecké panbíčkářství. Připomíná mi to středověk prodávání odpustků - to bizarní kostelníkovo potřásání zvonečkem nad hlavami věřících, aby z nic vymámil nějaké drobné do kostelní pokladničky. Ta víra musí být u člověka v srdci, ne se s ní vizuálně prezentovat na veřejnosti - a ještě odsuzovat druhé, že nečiní tak jako on. Tak je to psáno i v Bibli. R^

2 0
možnosti

Myslím si, že i bez Boha se to všechno srovná.

1 0
možnosti
  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4511x
Mám ráda lidi a přemýšlení o nich.
Mám ráda přemýšlení o Bohu. 

Seznam rubrik