Diskuse

Nadčasová noc

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
EP

sektik

22. 4. 2011 13:55
Mě spasení zajímá

Jsem moc ráda, že v době Velikonoční se objevují na blogu i články s duchovním rozjímáním, ale moc nerozumín tomuto: "..mně fuk nějaké spasení, nebo ty různé zisky"

Nechápu. Chcete se s Kristem setkat, ale spasení Vás nezajímá, kde s ním tedy chcete pobývat? Spasení není o tom, že už se pak budeme mít dobře na pořád, ale že pak budeme napořád s někým, kdo vede náš život, nebo po tom, aby ho vedl alespoň toužíme, koho nade vše milujeme a ctíme. Jestli jste touto větou chtěla dokáza, jak moc pokorná a skromná jste, obávám se, že jste ji měla spíše vynechat. Neznám věřícího člověka, který by měl za životní cíl "dostat se do nebe", neboť pak ne,ůžete jednat upřímně, to je stejné, jako byste toužila po povýšení, pak se také nemůžete chovat přirozeně.

0 0
možnosti
T

Tri-niti

22. 4. 2011 14:38
.................

Co jsem psala - psala jsem. Nelituji žádné věty. Proč bych ji měla vynechávat, když to tak cítím?

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

22. 4. 2011 13:23
Nejsem na stejné lodi...

...ale takhle napsané se mi to líbilo ;-) R^

0 0
možnosti
R

Rilian

22. 4. 2011 10:06
Vidění Ježíše - jak jej viděl indický chlapec

Jak se Ježíš blížil, viděl jsem, že se usmívá. Byl to stejný úsměv, který spatříte na obličeji rodiče, když obejme své děťátko, úsměv nekonečné lásky a radosti. Cítil jsem se jako můra přitahovaná plamenem — v příštím okamžiku budu pohlcen čistou láskou. Přišel ještě blíž a spatřil jsem jeho oči. Nikdy na ně nezapomenu. Poznal jsem, že prožily každou bolest, každé zranění, které kdy na zemi byly. Prolily každou slzu, která kdy tekla. Navzdory tomu nebyly smutné či melancholické. Byly to oči vítězoslavné, jako by říkaly: ,Ano znám bolest, vím, co je zlomené srdce a slzy. To vše jsem vzal na sebe, když jsem umíral na kříži. Ale zvítězil jsem. I ty můžeš zvítězit."

0 0
možnosti
L

lesicatko

21. 4. 2011 23:19
Pekné

Ano, skutočne zaujímavý moment.

Ale Ježiš nebol jediný, čo takto konal.

Takisto Juraj Janošík, keď mu tesne pred popravou oznamili, že može dostať kraľovskú milosť, ak...

Skutočne,nepreukazalo sa, žeby niekoho zabil, takže hrdrelný súd nemusel byť, navyše, ak boli v zakulisí plany ako využiť jeho schopnosti pri vojsku...

Vtedy Janošík povedal to legendarne "ked ste si ma upiekli, tak si ma aj zjedzte" jednoducho nemienil hrať hru niekoho iného a už svojím životom povedal všetko...

0 0
možnosti
MP

martin pinc

22. 4. 2011 0:01
Nechápu souvislost Jánošíka...

... s Ježíšem. Především Ježíš nebyl žádný bandita, ale člověk, který nikomu neublížil (dokonce ani nikdy nezalhal). Do rukou svých katů se vydal dobrovolně (nemusel) - a přece chtěl: "Způsobem bytí byl roven Bohu, a přece na své rovnosti nelpěl, nýbrž sám sebe zmařil, vzal na sebe způsob služebníka, stal se jedním z lidí. A v podobě člověka se ponížil, v poslušnosti podstoupil i smrt, a to smrt na kříži. Proto ho Bůh vyvýšil nade vše a dal mu jméno nad každé jméno, aby se před jménem Ježíšovým sklonilo každé koleno – na nebi, na zemi i pod zemí."

0 0
možnosti
  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4511x
Mám ráda lidi a přemýšlení o nich.
Mám ráda přemýšlení o Bohu. 

Seznam rubrik