Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
N

nabuk

15. 12. 2010 22:08
Souhlasím

Taky to tak mám, všechny teorie jsou, když jde o život, naprosto k ničemu. Jediný co pomůže, je prožitá a procítěná až na dřeň vlastní zkušenost. Tam je pomoc, tam, pokud dostatečně zpokorníme, je i ta síla, která nás stvořila a udržuje naživu. Ona tam je i když nezpokorníme, ale tím se připravíme o možnost ji procítit ... Takový malý vánoce v sobě. Kdo to zažil, tak ví. Pak si může povídat kdo chce, co chce, jsou to jen nudný teorie. Číst je, to je, jak mě teď vyběhla vzpomínka na pana Sováka: ".. jako když koukám z vokna a nikdo nejde ..." Žijme si vlastní život, tam, ve vlastním nitru najdeme vše. Hodně štěstí. V

0 0
možnosti
T

Tri-niti

17. 12. 2010 16:37
Díky

to je hezké.. .V      Taky mám ráda vánoce v sobě.

0 0
možnosti
JM

Edmund Černá Zmije

15. 12. 2010 21:16
Co je podstatné? Pravda

Reinkarnace ano - pokud je to pravda. To je jediné kritérium, které zajímá mě.

0 0
možnosti
L-OSM

Lobo - obchodník s mozky

15. 12. 2010 21:09
Proč ne?

Špatná otázka. Proč jo?

0 0
možnosti

Johny_S

15. 12. 2010 21:07
Proč je nějaké převtělování logické?

Naše vědomí je jenom funkce momentálního elektrochemismu mozku. Zanikne mozek, zanikne vědomí. Není žádné převtělení. Nikdo se tedy nesetkal s NÍM, a kdo říká, že ano, lže. Buď účelově, nebo i sám sobě...

0 0
možnosti
  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4511x
Mám ráda lidi a přemýšlení o nich.
Mám ráda přemýšlení o Bohu. 

Seznam rubrik